مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام با بیان اینکه با وجود چند پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان چوار، اما سطح محرومیت‌ها و نیازمندی‌ها در این شهرستان همچنان زیاد است ، افزود: انتظار ما این است مراکز صنعتی چوار در کمک به نیازمندان مشارکت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۷۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 11 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد افزود: با بیان اینکه با وجود چند پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان چوار، اما سطح محرومیت‌ها و نیازمندی‌ها در این شهرستان همچنان زیاد است ، افزود: انتظار ما این است مراکز صنعتی چوار در کمک به نیازمندان مشارکت بیشتری داشته باشند.

وی گفت:این پروژه‌های صنعتی با اینکه ظرفیت بسیار مهمی برای کاستن از سطح محرومیت‌ها و کمک به نیازمندان هستند، اما تاکنون از چنین ظرفت‌های مهمی استفاده چندانی نشده است.

موسی نژاد گفت:خوشبختانه امداد چوار در این زمینه و مشارکت دادن مردم نیکوکار در کمک به نیازمندان کارنامه قابل قبولی داشته است.

وی اظهار داشت:از بهترین خدمات امداد چوار در ماه رمضان امسال طرح ایران همدل و اطعام مهدوی بود که در این مدت همه خانواده‌های مددجو در شهرستان چوار سبد‌های غذایی و یا وعده‌های غذای گرم دریافت کردند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار