نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات اقتصادی را تقویت تولید دانست وافزود : رشد سه دهه گذشته اقتصاد کشور در شأن و منزلت مردم بزرگ ایران نیست، مردم به‌خوبی می‌دانند که اصل و توسعه اشتغال به رشد تولید وابسته‌است به‌همین خاطر باید موانع رشد تولید برداشته شود.
کد خبر: ۹۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷ 10 June 2021

به گزارش تابناک ایلام، عبدالناصر همتی در گفتگو با مردم ایلام بیان کرد: من این وظیفه را بر خود دانستنم که بگویم با وجود اینکه دیگر نامزدها برای بنده محترم هستند اما این توان و بینش اقتصادی را ندارند که اقتصاد را نجات دهند و مطمئن هستم با برنامه‌هایی که دارم و شناختی که از خود بر مردم ارائه خواهم داد، قضاوت آنها حتماً درست خواهد بود چراکه مردم ایران نشان دادند هیچ‌گاه تصمیم اشتباه نمی‌گیرند.

وی افزود:در این فرصت نیم‌ساعته تلاش داریم به‌عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم نکاتی مهم از برنامه‌های خود را برای استحضار شما مردم خطه عزیز بیان کنیم.

همتی گفت:معتقد هستم نیاز داریم در کشور ریل اقتصاد را تغییر داده و حکمرانی اقتصادی که پیشرفت اشتباهی داشته را اصلاح‌کنیم تا به روندی مطلوب برای اقتصاد کشور دست یابیم.

وی اظهار داشت:ما نیاز داریم تورم را مهار کنیم که اگر این کار انجام نپذیرد باعث می‌شود سفره بخش بزرگی از مردم که در دهک‌های پایین هستند کوچک‌تر و بخش کوچکی که شامل دو دهک بالا هستند بزرگ‌تر شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:شرکت مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل روز است، رقابت من با پنج کاندیدای دیگر نیست، بلکه با قهر با صندوق است باید مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند، آنها نشان داده‌اند هیچ‌وقت اشتباه نکرده و این مشهود است خرد جمعی تصمیم اشتباه نمی‌گیرد.

وی ادامه داد:

سیاست خارجی بسیار مهم است، باید منافع ملی را اجرا کرد، سیاست خارجی باید این منافع را حفظ و تقویت کند، در ارتباط با شرق با محوریت چین و روسیه و تعامل با غرب و آفریقا و آمریکای لاتین می‌توان روابط و سیاست خارجی را توسعه داد.

همتی بیان کرد: مشکلات مردم با تداوم تقابل و تحریم‌ها حل نمی‌شود، برای افزایش صادرات و واردات، سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی و فعالیت نظام بانکی باید برنامه‌ریزی کرد تا در دنیا به رشد اقتصادی قابل‌ملاحظه‌ای دست یافت./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار