طی سال گذشته در بحث گازرسانی، خدمات زیادی به مردم شریف شهرستان هلیلان ارائه شده که نتیجه آن گازدار نمودن ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۴ درصد خانوار روستایی می‌باشد.
کد خبر: ۹۶۹۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 10 June 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی افزود: طی سال گذشته در بحث گازرسانی، خدمات زیادی به مردم شریف شهرستان هلیلان ارائه شده که نتیجه آن گازدار نمودن ۱۰۰ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۴ درصد خانوار روستایی می‌باشد.

وی گفت:در بحث گازرسانی به بخش مرکزی این شهرستان تنها روستای گراب به‌علت معارضین محلی فاقد گاز بوده که خوشبختانه با رفع شدن معارض، بزودی عملیات گازرسانی به این روستا شروع و به شبکه سراسری گاز متصل خواهد شد.

شمس اللهی افزود: انتظار می‌رود این شرکت با پشتوانه مردم و مسئولین بتواند رنگ محرومیت را از چهره‌ هلیلان بزداید و با شعار "گاز محور توسعه" شرایط توسعه و رشد زیر‌ساخت‌ها را در هلیلان به وجود بیاورد.

وی بیان داشت: در بخش جزمان، گازرسانی به دهستان داربید با بیش از ۹۰۰ خانوار به طور کامل صورت گرفت و در دهستان زردلان نیز مطالعات امکان سنجی، طراحی و برآورد اولیه گازرسانی به این دهستان صورت گرفته است که در صورت تاُمین اعتبار مالی، عملیات اجرایی گازرسانی به این دهستان نیز شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در این شهرستان تاکنون ۱۶۹ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع اجرا و دو هزارو ۸۶۶ انشعاب علمک نصب گردیده است که از طریق احداث ۶ ایستگاه CGS و TBS و چندین ایستگاه اندازه گیری، پایش و کنترل می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار