در بازدید رییس مجلس از تونل کبیرکوه عنوان شد:
در جریان سفر رییس مجلس شورای اسلامی به استان ایلام بازدید از تونل کبیرکوه یکی از برنامه های این سفر بود.
کد خبر: ۹۶۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 07 June 2021

به گزارش خبرنگار تابناک ایلام ؛  در این بازدید که نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، استاندار ایلام و مدیرکل راه و شهرسازی قالیباف را همراهی می کردند از نزدیک در جریان میزان پیشرفت مهمترین پروژه راه سازی استان قرار گرفتند.

رییس مجلس شورای اسلامی در این بازدید تونل کبیرکوه را منحصر به فرد و مسیری ترانزیتی برای استان برشمرد و گفت: علاوه بر تسهیل در تردد بین شهری و استانی مسیری کوتاه و ترانزیتی برای حمل بار و مسافر و ارتباط با کشور همسایه خواهد بود.

محمدباقر قالیباف با تمجید از پیمانکاران پروژه تصریح کرد: در مدت زمان فعالیت میزان پیشرفت قابل توجهی کار انجام گرفته که با تزریق اعتبارات لازم روند ادامه انجام کار تسریع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طی دو سال اخیر اعتبارات خوبی به پروژه اختصاص یافته و برای عملیاتی کردن و به سرانجام رساندن آن اعتبارات قابل توجهی نیاز هست که هم در جلسه امروز استانداری و هم در برنامه هفتم در اولویت ها قرار خواهد گرفت.

در ادامه علیزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : تونل کبیرکوه یکی از مطالبات بحق و ضروری مردم منطقه است که روند طولانی احداث آن موجب افزایش هزینه در زمان کمبود منابع شده است.

بهزاد علیزاده بیان کرد :پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که طی دو سال اخیر ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار به آن تزریق و برای تکمیل و بهره برداری از آن بالغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار