رئیس مجلس شورای اسلامی؛
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به زیرساخت های استان از جمله مسائل جاده‌ای می تواند برای توسعه استان راهگشا باشد، گفت: ما در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم که به حول و قوه الهی در برنامه هفتم این استان در اولویت داشته‌باشد.
کد خبر: ۹۶۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 07 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد باقر قالیباف صبح امروز در راس هیئتی با استقبال رسمی استاندار ایلام و نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی وارد این استان شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه خیلی خوشحالم که توفیق پیدا کردیم در این ایام در استان شهیدپرور و ولایت‌مدار ایلام حضور پیدا کنیم، ابراز کرد: سفر به استان ایلام چهارمین سفر از جمله سفرهای نظارتی مجلس شورای اسلامی در استان های کشور است.

 محمد باقر قالیباف یادآور شد: انصافاً استان ایلام از استان‌هایی است که من از روزهای اول جنگ این استان را می‌شناسم با مردم این‌جا آشنا هستم، مردمی بسیار خون‌گرم، بسیار زحمت‌کش دارد و من همیشه از ولایتمداری مردم این استان یاد می‌کنم، مردم ایلام مردمی بودند که در دوران دفاع مقدس سنگ تمام گذاشته‌اند ولی متأسفانه بعد از جنگ آن طوری که باید و شاید به این استان توجه می‌شد واقعاً توجه نشده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام امروز یکی از استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود، گفت: ما در مجلس شورای اسلامی مصمم هستیم که به حول و قوه الهی در برنامه هفتم این استان در اولویت داشته‌باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه مسائل زیرساختی این استان مخصوصاً در حوزه مسائل نفت و گاز، دام‌پروری و کشاورزی که از فرصت‌های خوب این استان در راستای توسعه هر چه بیشتر است،توجه ویژه ای خواهد شد.

قالیباف خاطرنشان کرد: طبیعتاً توجه به زیرساخت های استان از جمله مسائل جاده‌ای می تواند برای توسعه استان راهگشا باشد، البته ما در سال جاری در مجلس شورای اسلامی توجه جدی و ویژه ای به استان ایلام در حوزه بخش مربوط به محرومیت‌زدایی و اشتغال خواهیم داشت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار