وزیر راه و شهرسازی از تمدید قراردادهای اجاره برای یک سال دیگر خبر داد و گفت: افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن در ستاد اقتصادی کرونا تصویب شد.
کد خبر: ۹۶۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 06 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، محمد اسلامی گفت: با توجه به شرایط کرونایی مصوبه تمدید یکساله قراردادهای اجاره مسکن در ستاد ملی کرونا تصویب شد و وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد تا تغییراتی در خصوص شرایط تمدید قراردادهای اجاره مسکن ایجاد کند که این تغییرات در کمیته اقتصادی کرونا مصوب شده و در ستاد هم طرح می شود و نتیجه آن را به زودی اعلام خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: مصوبه جدید تمدید قراردادهای اجاره مسکن در جلسه آتی ستاد ملی کرونا تصویب خواهد شد و تصمیمات جدید ستاد ملی کرونا پس از تصویب برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

محمد اسلامی با اشاره به تصویب پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن را به ستاد ملی کرونا داده که امیدواریم در اسرع وقت مصوب و برای اجرا ابلاغ شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه شورای حل اختلاف به هیچ عنوان حق صدور حکم تخلیه برای مستاجر ندارد گفت: نماینده شورای حل اختلاف در کمیته های اقتصادی ستاد ملی کرونا حضور داشت و در جریان صدور حکم تخلیه برای مستاجران قرار گرفته اند.

اسلامی در آخر گفت: هیچ مالکی بدون شروط اعلام شده که بر اساس آن می‌توان حکم تخلیه گرفت، نمی تواند برای صدور حکم تخلیه اقدام کند، ضمن اینکه مستاجران مکلف هستند که حقوق مالک را رعایت کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار