مدیر آبفای ایلام:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عملیات بهسازی چشمه سفید ملکشاهی با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که برای این پروژه تا پایان پنج میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ 05 June 2021

به گزارش تابناک ایلام، نورالله تیموری روز جمعه از منابع تامین آب شهر ملکشاهی از چشمه میان تنگ و چشمه سفید ملکشاهی بازدید کرد.

وی با ابراز رضایت از روند پیشرفت عملیات اجرایی چشمه سفید در شهرستان ملکشاهی افزود: در راستای حفاظت از منابع تامین طرح بهسازی چشمه سفید شهر ملکشاهی، این طرح با پیشرفت ۳۰ درصد در حال اجراست و برای این بهسازی پنج میلیارد ریال هزینه خواهد شد که عملیات اجرایی پاکسازی و بهسازی کانال انتقال آب چشمه های بالا دست به چشمه قلعه جوق نیز شروع شده است.

تیموری همچنین از اتصال خط انتقال برق آبرسانی به شهر ملکشاهی به پست ۶۳ کیلو وات خبر داد و تاکید کرد: خط انتقال مذکور سال ۹۷ اجرا و عملیات اتصال آن به پست اصلی با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام اضافه کرد: برای تسریع در انجام طرح اضطراری انتقال آب به شهر ملکشاهی با خط انتقال به طول ۳۴ کیلومتر به پست ۶۳ کیلووات برق این شهرستان وصل و آماده بهره برداری شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار