سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:طبق مصوبات موجود استفاده از کولرهای گازی در شمال استان ممنوع است اما متاسفانه طی بازدیدهای انجام شده از ادارات شاهد استفاده از ۶ یا ۷ کولر گازی در برخی از ادارات شدیم، حتی در برخی از ادارات در یک اتاق علاوه بر کولر گازی همزمان از کولر آبی هم استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۶۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 03 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدیان شمالی اظهار داشت:طبق مصوبات موجود استفاده از کولرهای گازی در شمال استان ممنوع است اما متاسفانه طی بازدیدهای انجام شده از ادارات شاهد استفاده از ۶ یا ۷ کولر گازی در برخی از ادارات شدیم، حتی در برخی از ادارات در یک اتاق علاوه بر کولر گازی همزمان از کولر آبی هم استفاده می‌شود.

وی گفت:تاکنون برق ادارات منابع طبیعی، کار و رفاه اجتماعی، بنیاد شهید، هلال احمر، ثبت احوال، بانک ملی خیابان طالقانی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به دلیل مصرف بالا و استفاده از کولرگازی قطع شده است.

محمدیان شمالی افزود:عدم رعایت مصرف برق توسط مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی باعث شیفت بندی مجدد و قطع برق در سطح استان خواهد شد.

وی ادامه داد:دستگاه های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می توان مصرف برق در دستگاه های اداری را کاهش داد لذا همکاری این ادارات ضروری است.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:برق ۴۰ دستگاه و سازمان اجرایی این استان به دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف اعلام شده با ابلاغ قبلی، قطع شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار