فرمانده انتظامی استان ایلام:
سردار القاصی مهر از اجرای طرح ضربتی پلیس در برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف خبر داد و گفت: در طول اجرای این طرح ۷۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف در هسته مرکزی شهر ایلام اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۶۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 31 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام بیان داشت: در راستای افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی و رفاه حال شهروندان اجرای طرح‌های ضربتی برخورد با هنجار شکنان از ابتدای سال تا کنون در دستورکار نیروی انتظامی در سطح استان قرار گرفته است.

او اظهار کرد: روز گذشته اجرای طرح ضربتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که در پیاده راه هسته مرکزی شهر ایلام اقدام به تردد می‌کنند، بصورت ویژه دردستورکار پلیس راهور ایلام و یگان‌های انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام افزود: در طول اجرای این طرح یک روزه تعداد ۷۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف اعمال قانون شدند.

او با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و عابران پیاده، طرح برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف بالاخص راکبانی که با نقض قوانین و مقررات اقدام به تردد در سطح پیاده راه‌های شهر می‌کنند بصورت روزانه در دستور کار پلیس قرار دارد و بدون مماشات با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار القاصی مهر ضمن تقدیر از مشارکت‌های خوب مردمی با نیروی انتظامی، یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت کلیه اخبار و مطالبات انتظامی در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان است./ح

 

بیشتر بخوانید

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار