مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: در حال حاضر شهر ایلام با کمبود حدود ۲۰۰ لیتر در ثانیه مواجه است.
کد خبر: ۹۶۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸ 29 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله تیموری اظهار کرد: با توجه به کاهش میزان بارندگی و مقایسه آن نسبت به دوره‌های بارشی گذشته و نیز هشدار سازمان‌های مسئول همه نشان از آن دارد که زنگ خطر کم آبی و تنش آبی در کشور و در استان به صدا درآمده است.

وی با تاکید بر اینکه سعی ما این است که با اجرای تمهیدات لازم تابستان امسال را بدون مشکل پشت سر بگذاریم، افزود: تسریع در اجرای پروژه‌ها، اجرای برنامه‌های مقابله با مشترکان پرمصرف و انشعابات غیرمجاز می‌تواند راهی برای گذر از چالش‌های کنونی حوزه آب باشد.

مدیرعامل آبفای استان ایلام اظهار کرد: شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در مدیریت تامین و توزیع آب شرب بسیار حایز اهمیت است چراکه انشعاب غیرمجاز و اسراف آب شرب موجب افت فشار و قطعی‌های مکرر می‌شود.

تیموری بیان کرد: شهر ایلام با کمبود حدود ۲۰۰ لیتر در ثانیه مواجه است، به همین منظور طرح ارتقای آب از سد ایلام به میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است و این طرح برای تکمیل شدن ۳۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما و بالا رفتن میزان مصرف آب در ساعت‌های اوج گرما از همشهریان عزیز تقاضا داریم در این زمینه صرفه‌جویی کرده تا بتوان تابستان سختی پیش رو را با کمترین میزان قطعی آب سپری کنیم./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار