استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: بسیاری از طرح های کشاورزی و عمرانی در شهرستان هلیلان یا به اتمام رسیده و یا در حال انجام است و بدون شک روند خدمت رسانی به مردم شهرستان هلیلان با شتاب بیشتری تداوم خواهد یافت و در آینده نزدیک این شهرستان به یکی از شهرستان های مهم و اثر گذار استان تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 28 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود:با اهتمام فرماندار و مدیران کل استان و حمایت بنیاد علوی، مابقی طرح های نیمه تمام در این شهرستان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.

وی گفت:عملیات زیرساخت، بهسازی و آسفالت ۱۸ روستای هلیلان از اعتبارات مشارکتی بنیاد مسکن، بنیاد علوی و اعتبارات دهیارهای درحال انجام است که می تواند در توسعه فیزیکی روستاها بسیار موثر باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: ۱۵۰ میلیارد تومان از طریق اعتبارات استانی و شهرستانی، بنیاد علوی و معاونت مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری طی ۲ سال اخیر برای زیرساخت های هلیلان هزینه شد. 

نوذری در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه راهسازی پیامن به چنار آباد زردلان ( تنگ تیر ) نیز بیان داشت: فاز اول این پروژه ۱۰ کیلومتری که زردلان گرمسیر را به زردلان سردسیر متصل می کند تا تیرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین خواستار تسریع در پروژه های حوزه کشاورزی شامل سه پمپاژ داجیوند - کهره و پمپاژ های میدر و پیامن شد و تصریح کرد: پمپاژ کشاورزی پیامن تا اواخر خرداد به بهره برداری می رسد و برای تسریع در تکمیل فاز نخست پمپاژ کشاورزی داجیوند- کهره نیز از اعتبارات جهش تولید و همچنین اعتبارات ملی استفاده می شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار