رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام:
سرهنگ علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام از اجرای طرح امنیت تفرجگا‌ه ها و پارک ها، ویژه اواخر فصل بهار و فصل تابستان در شهر ایلام خبرداد.
کد خبر: ۹۶۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ 26 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام  بیان داشت: در شهر ایلام برای پارک‌های مهم از جمله پارک جنگلی چغاسبز، کوثر، ملت، ارغوان و بام ایلام واحد گشتی محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روز مخصوصاً در روز‌های تعطیل انجام وظیفه می‌کنند، به این صورت که عوامل گشت پیاده در داخل پارک‌ها و واحد‌های خودرویی و یگان امداد بصورت محسوس و نامحسوس جهت پیشگیری از هنجارشکنی‌ها این مراکز تفریحی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

او اظهار کرد: پارک‌ها و مراکز تفریحی از جمله اماکنی هستند که مردم در فصول مختلف به ویژه اواخر بهار و فصل تابستان از آن‌ها استفاده می‌کنند بر همین اساس برقراری طرح امنیت پارک‌ها و مراکز تفریحی از ضروریات جامعه است و پلیس وظیفه خود می‌داند که امنیت اجتماعی مردم را در این‌گونه مکان‌ها تامین کند چرا که حضور خانواده‌ها در پارک‌ها و مراکز تفریحی برای گذران اوقات فراغت و استفاده از طبیعت، زمانی افزایش می‌یابد که امنیت و آسایش آنان فراهم شود.

او به راه اندازی گشت‌های خودرویی ویژه و استفاده حداکثری از توان یگان امداد اشاره و تصریح کرد : حضور فیزیکی و باصلابت نیروی انتظامی در این اماکن و تفرجگاه‌ها موجب ارتقاء امنیت شهروندان و ملموس بودن وپر رنگ شدن اقدامات همه جانبه پلیس می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ادامه داد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند.

سرهنگ علیمحمدی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار