فرمانده انتظامی ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۹۰ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه با ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال در استان کشف شده است.
کد خبر: ۹۶۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 25 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی و در راستای اجرای طرح‌های عملیاتی سراسری و استانی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، ۹۰ تن نهاده دامی قاچاق و عرضه خارج از شبکه در نقاط مختلف استان که به صورت حرفه‌ای دپو و نگه داری شده بود، کشف کردند.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخل و جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و دلال که در زمینه خرید، دپو و نگه داری نهاده دامی قاچاق فعالیت داشته و باعث اخلال در نظام توزیع و متعاقباً مشکلات عدیده ای برای فعالان عرصه تولید داخل به وجود آورده، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه، ارزش ریالی این محموله‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان مربوطه ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا ۹ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصاً قاچاق کالا و ارز است، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند و پلیس این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار