استاندار ایلام گفت:ایلام، استانی مظلوم در زمان دفاع مقدس است که این مظلومیت ایلام آن‌چنان که باید مورد توجه قرار نگرفته و برگزاری کنگره شهدا، فرصتی مناسب و ارزنده برای معرفی استان جنگ دیده ایلام به کشور است.
کد خبر: ۹۶۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 17 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در سومین جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: ایلام، استانی مظلوم در زمان دفاع مقدس است که این مظلومیت ایلام آن‌چنان که باید مورد توجه قرار نگرفته و برگزاری کنگره شهدا، فرصتی مناسب و ارزنده برای معرفی استان جنگ دیده ایلام به کشور است.

وی یادآور شد: باید فضای سمعی و بصری استان ایلام رنگ و بوی کنگره و شهدا را به خود بگیرد و فضای جامعه به سمت اهداف کنگره سوق پیدا کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای برگزاری باکیفیت و پرشور کنگره شهدای استان در کنار دستگاه ها، نهادها و سازمان ها باید از ظرفیت ثمن ها و انجمن های مردم نهاد، اصناف و بازاریان استفاده شود.

نوذری اضافه کرد: باید فرهنگ ایثار، شهادت، کار، تلاش، مجاهدت که از ویژگی های بارز شهدا و رزمندگان بود، در جامعه و بین نسل جوان نهادینه شود.

وی از مدیران و روسای کمیته ها خواست؛ با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع کنگره ملی شهدا، این مسوولان شخصاً در جلسات حضور داشته و به عنوان رییس کمیته متبوع خود جلسات مربوطه را به طور مرتب برگزار و گزارش عملکرد جلسات را به دبیرخانه های آن کمیته و دبیرخانه مرکزی به ریاست سپاه استان ارائه کنند.

استاندار ایلام با اشاره به تشکیل کمیته های کنگره شهدا افزود: مدیران و روسای کمیته ها باید جلسات را مستندسازی کرده و در زمان بندی اعلام شده اقدامات خود از طریق صدا و سیمای مرکز استان و سایر رسانه ها به مخاطبان ارائه دهند.

نوذری همچنین از تمام فرمانداران استان خواست متناظر با جلسات مرکز استان جلسات مرتبط با کنگره مختص شهرستان خود را با همکاری سپاه نواحی و ادارات و دستگاه های هر شهرستان برگزار و مستند جلسات و عملکرد خود را به دبیرخانه مرکزی ارائه دهند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار