رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به روند افزایشی فوتی ها در استان گفت: ۲ فوتی ناشی از کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ثبت شد و مجموع فوتی ها به ۷۶۷ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳۳ بستری جدید در مراکز درمانی بستری شدند که با این احتساب مجموع بستری های استان به ۱۶۴ نفر افزایش است.

وی افزود: از بستری های جدید بیشترین تعداد مربوط به ایلام با ۹ نفر، ایوان ۶ نفر و دهلران و مهران هرکدام پنج نفر است.

دکتر کریمیان ادامه داد: همچنین از بستری های جدید چهار نفر مربوط به آبدانان، سه نفر دهلران، سه نفر چرداول، یک نفر دره شهر، یک نفر سیروان، و یک نفر مربوط به هلیلان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ ابتلای جدید کرونا ثبت شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافته است همچنین تعداد بهبودیافتگان استان نیز ۳۶ هزار و ۵۹۴ نفر است.

دکتر کریمیان افزود: شهرستان های دره شهر، آبدانان، ایلام، دهلران، مهران، چوار، ایوان و چرداول در وضعیت نارنجی و ملکشاهی، سیروان، بدره و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: با توجه به تعطیلات عیدفطر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت و از تجمع و دورهمی ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار