شهردار دهلران:
با توجه به تعطیلی چندین هفته اصناف ، شهرداری اجاره سه ماه اول امسال مستاجران خود را دریافت نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۶۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عیسی رضایی شهردار شهرستان دهلران گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در اثر موج چهارم ویروس کرونا تمام مستاجران مغازه‌های این شهرداری از پرداخت اجاره سه ماه اول امسال معاف می‌شوند.

او بیان داشت: شهرداری دهلران در راستای ارائه خدمت به صنوف و کمک به مستاجرین خود که متضرر شدند مصوبه‌ای در خصوص بخشش اجاره به شورای شهر ارائه داد که خوشبختانه مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

رضایی افزود: براساس پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای شهر نیز امسال افزایش کرایه نخواهیم داشت و اصناف مستاجر شهرداری با همان مال اجاره سال گذشته اجاره به شهرداری پرداخت خواهند کرد.

شهردار دهلران به دیگر صنوف مرتبط با شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: در آینده نزدیک خبر‌های خوبی برای آن‌ها خواهیم داشت.

او اضافه کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر دهلران در راستای ایجاد آرامش و امنیت در سطح شهر و رفع دغدغه و نگرانی کسبه و بازاریان که با کاهش فروش مواجه شده اند طرح بخشش را اجرا کرده است.

شهردار دهلران بیان کرد : همراهی و همدلی مردم با شهرداری و سایر ادارات و ارگان‌های پیشرو در مبارزه با کرونا و رعایت نکات بهداشتی درمانی می‌تواند به داشتن شهری تمیز عاری از هرگونه بیماری کمک کند.

رضایی یادآور شد: بنر‌های آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا در مکان‌های شلوغ، تعطیل کردن پارک‌ها نصب توصیه‌ها و نکات بهداشتی از جمله اقدمات مهمی بود که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار