مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از واگذاری 2 هزارو ۲۱۸ مورد اشتراک رایگان گاز به مد ‌جویان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰ 12 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد ۳۶۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی 1543 خانوار تحت پوشش کمیته امداد و ۳۱۵ خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران از اشتراک رایگان گاز در سطح استان ایلام بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه برای این تعداد خانوار بیش از ۵ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت گاز استان ایلام هزینه شده است، اظهار داشت: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان و طبق قانون بودجه کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، تصریح کرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز صرفاّ یک‌ بار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار