امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان گفت:عوامل اصلی که موجب شده که در مواقع بحران و سختی ها بهترین عملکرد را داشته باشیم اهتمام و حضور نیروهای مردمی و گروه های جهادی در میدان های سخت و دشوار است.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 09 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار  در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و گروه های جهادی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار داشت: کمک رسانی به محرومان و مردم، طبق آیات قرآن و احکام اسلامی همواره به آن تاکید شده که گروه های جهادی برای به انجام رساندن این مهم تمام توان و تلاش خود را بکار گرفتند.

وی قدرت مدیریت کشور برای غلبه بر مشکلات را در مواقع بحران بسیار بالا ذکر کرد و افزود: عوامل اصلی که موجب شده که در مواقع بحران و سختی ها بهترین عملکرد را داشته باشیم اهتمام و حضور نیروهای مردمی و گروه های جهادی در میدان های سخت و دشوار است.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه طبق آیات الهی پس از ایمان به خدا، خدمت به مردم در اولویت قرار دارد، تاکید کرد: گروه های جهادی برای تحقق بخشی به این وظیفه مهم کار خود را بدرستی انجام داده که پاداش آنان نیز در نزد خداوند محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار اضافه کرد: گروه های جهادی در واقع در راستای اهداف انقلاب اسلامی که خدمت به محرومان است گام برداشته و همواره پشتیبان نظام برای برای انجام این وظیفه خطیر بوده است.

امام جمعه ایلام با اشاره توزیع کمک های مومنانه توسط گروه های جهادی در استان گفت: با وجود اینکه شاید یک بسته معیشتی تاثیری زیادی بر اقتصاد یک خانواده نیازمند نداشته باشد، اما توزیع این بسته ها در شرایط موجود به نیازمندان می تواند نشانگر تحقق شعار عدالت اجتماعی در راستای توجه ویژه به محرومان و احساس همدلی و همدردی با این قشر از جامعه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در ادامه بر لزوم مهارت آموزی و اشتغال زایی اقشار محروم و کم برخوردار استان تاکید کرد و افزود: علاوه بر کمک های مومنانه و سایر مساعدت ها، سازمان های جهادگر و حمایتی و همچنین دولت نباید از مهارت اندوزی و اشتغالزایی این قشر از جامعه غافل شوند.

وی بیان کرد: در درگاه خداوند هر کس کار خیر را انجام دهد خداوند متعال ۱۰ برابر پاداش آن را خواهد داد که حرکت گروه های جهادی همواره بر این مدار بوده است.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ۲۸ خرداد، خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و گفت: حضور پرشور مردم در این انتخابات منجر به اقتدار نظام می شود ‌و در مقابل یاس و ناامیدی جبهه استکبار و دشمنان اسلام را در پی خواهد داشت./م

بیشتر بخوانید ::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار