فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یک کامیون ایسوزو حامل ۶۲ راس احشام قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان دهلران توقیف شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹ 03 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر  اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق در سطح شهرستان دهلران، رسیدگی به موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی، یک دستگاه کامیون ایسوزو را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تاکید کرد: طی هماهنگی با مرجع قضایی و در بازرسی های اولیه از بار این خودرو ۶۲ راس احشام قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه ارزش ریالی این احشام قاچاق توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا ۲ متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت از افراد سود جو و قاچاقچیان ، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار