رئیس اداره صمت دهلران :
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: پرونده تخلف 37 واحد صنفی متخلف در این شهرستان با ارزش ریالی بیش از 255 میلیون ریال طی یکماه گذشته به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
کد خبر: ۹۶۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 02 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مرتضی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 1500 واحد صنفی در این شهرستان بازرسی شدند که در این راستا 37 واحد متخلف شناسایی و پرونده آنها برای رسیدگی تشکیل شده است

رییس اداره صمت دهلران یادآور شد: بیشترین تخلفات ثبت شده طی این مدت گران فروشی و درج نکردن قیمت بوده است.

رئیس اداره صت شهرستان دهلران ادامه داد : در راستای کنترل قیمت ها و ماه مبارک رمضان 68 برنج ، 23تن قند ، 10 تن شکر بسته بندی ، 12تن مرغ منجمد و3تن گوشت قرمز منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد : دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

مهدوی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی‌ و تخلف اصناف را با سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

مهدوی خاطرنشان کرد : در راستای مصوبات ستاد کرونا مبنی بر عدم فعالیت گروه های شغلی خاص(2،3،4) در شرایط قرمز شهرستان به همراه کارگروه ویژه اصناف تعداد 448 واحد صنفی پلمب که با همکاری خوب بازاریان و اصناف تا پایان اعلام شرایط قرمز و اعلام فعالیت آنها این موضوع در دستورکار این کمیته بود و جا دارد از همکاری صمیمانه اصناف قدر دانی کنم ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار