مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیر کل راه و شهرسازی استان در مورد مسیر ارتباطی سیروان به شهرستان بدره و جنوب استان گفت: طول این پروژه ۱۳ کیلومتر است، ۷ کیلومتر آن در شهرستان سیروان سال‌های گذشته به بهره برداری رسید ولی عمده کار در ۶ کیلومتر باقیمانده بود.
کد خبر: ۹۶۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 01 May 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالله بهادری افزود: طول این پروژه ۱۳ کیلومتر است، ۷ کیلومتر آن در شهرستان سیروان سال‌های گذشته به بهره برداری رسید ولی عمده کار در ۶ کیلومتر باقیمانده بود.

وی اظهار داشت:احداث پل بزرگ جابر و تونل ۲۰۰ متری و عملیات کوه بری و خاکبرداری و خاکریزی و زیر سازی در این قطعه قرار داشت که به اتمام رسید و هم اکنون پیمانکار مشغول آخرین مرحله یعنی آسفالت است که در خرداد ماه آینده این ۶ کیلومتر نیز تکمیل و پروژه به بهره برداری می‌رسد.

بهادری گفت:با بهره برداری از پروژه قاضی خان- بدره مسیر شهرستان سیروان به سمت شهرستان‌های جنوبی استان (بدره، دره شهر و آبدانان) حدود ۸۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

وی مطرح کرد:با توجه به اینکه عمده کار پر حجم خاکبرداری و خاکریزی و احداث پل بزرگ مسیر به انجام رسیده است، در صورت تامین اعتبار پیمانکار آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن نسبت به تکمیل طرح اقدام کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار