رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام ؛
رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: این مانور در راستای برگزاری اقدامات هماهنگ تعمیرات سراسری و با اهداف اصلاح و بهینه سازی شبکه، کاهش پیک، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته شبکه و حفظ آمادگی اکیپ های عملیاتی که به صورت ماهانه در شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور برگزار می شود، انجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 30 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ خالد جلیلیان اظهار کرد:این مانور در راستای برگزاری اقدامات هماهنگ تعمیرات سراسری و با اهداف اصلاح و بهینه سازی شبکه، کاهش پیک، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی های ناخواسته شبکه و حفظ آمادگی اکیپ های عملیاتی که به صورت ماهانه در شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور برگزار می شود، انجام شد.

وی تصریح کرد: اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق استان ایلام در تمامی مدیریت و امورهای این شرکت برگزار شد و ۶۱ اکیپ اجرایی و سه اکیپ خط گرم در قالب تیم های عملیاتی در این مانور با انجام اقدامات جهادی به بهینه سازی شبکه های توزیع برق این استان پرداختند.

رییس گروه مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق ایلام تاکید کرد: این اکیپ های فنی در طول مسیر حدود ۱۲۶ کیلومتر خطوط فشار متوسط، مبادرت به شناسایی و رفع اتصالات سست به تعداد ۴۳۰ مورد و رفع مشکلات عیوب مختلف به تعداد ۶۴۰ مورد کردند.

جلیلیان ادامه داد: رسالت اصلی این شرکت تأمین و توزیع برق مطمئن و پایدار برای مشترکین است که این مهم از طریق توسعه و بهره‌برداری بهینه تأسیسات شبکه برق رقم می خورد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار