استاندار ایلام؛
استاندارایلام گفت: استان ایلام با وجود کرونا آمادگی لازم برای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان را دارد که این کنگره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ شان و کرامت شهدا و تبیین جایگاه استان ایلام در جنگ تحمیلی در سال جاری برگزار شود.
کد خبر: ۹۶۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 29 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری بیان داشت:استان ایلام با وجود کرونا آمادگی لازم برای برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان را دارد که این کنگره با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ شان و کرامت شهدا و تبیین جایگاه استان ایلام در جنگ تحمیلی در سال جاری برگزار شود.

استان ایلام به علت گستردگی مرز با عراق بیشتر از دیگر استان های درگیر در معرض بمباران قرار گرفت.

مشارکت جدی و حضور عشایر و ایلات در دفاع مقدس و جبهه ها، عدم ترک استان و مهاجرت به استان های دیگر و پناه گرفتن در دل کوه ها و جنگل ها از دیگر ویژگی های جنگ تحمیلی در استان ایلام بود.

برنامه ریزی ها برای اجرا و برگزاری این کنگره از سال ۹۷ استارت خورد و هربار به دلایلی برگزاری این کنگره به تعویق افتاد اما آخرین تاریخ مقرر شد بهار ۹۹ این کنگره اجرا شود که شیوع ویروس کرونا همه برنامه ریزی ها را تحت شعاع خود قرار داد.

هرچند هنوز برگزاری راهپیمایی اربعین در حاله ای از ابهام قرار دارد اما باید به گونه ای برنامه ریزی شود که بین این ۲ کنگره مهم و ملی تداخل ایجاد نشود./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار