مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۷۶ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی ‌در مسیر ایلام - بدره - دره شهر گفت: این پروژه در مراحل پایانی کار قرار دارد و تا پایان سال جاری تکمیل شده و زیر بار ترافیک می رود.
کد خبر: ۹۵۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 24 April 2021

به گزارش تابناک ایلام  ؛ عبدالله بهادری  اظهار داشت: طول این پروژه چهار و نیم کیلومتر است که تاکنون پل رو گذر آن با ۲ دهانه ۱۹ متری تکمیل شده و هم اکنون پیمانکار مشغول عملیات نهایی خاکبرداری و خاکریزی رمپ های طرفین است.

وی افزود: بیش از ۱۳۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و خاکریزی برای اجرای این پروژه تاکنون انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: تقاطع غیر همسطح ملکشاهی در محور ایلام - بدره - دره شهر که مسیر ارتباطی بخش سیوان نیز محسوب می شود یکی از نقاط پرحادثه خیز استان است ‌که تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

بهادری همچنین از احداث واریانت میشخاص در این‌ مسیر به طول سه کیلومتر خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه چندین پیچ پرحادثه و خطرناک مسیر حذف و تردد ایمن در این مسیر برقرار می شود.

وی اضافه کرد: عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از واریانت میشخاص در محور مذکور تکمیل شده و احداث ۲ و نیم کیلومتر دیگر این واریانت نیز در دست مناقصه است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: در منطقه چشمه شیرین هفت کیلومتر از مسیر جدید با ۷۵ درصد پیشرفت در حال احداث بوده و ۹ کیلومتر ورودی شهر دره شهر به صورت چهار خطه با ۲۵ درصد و ۱۲ کیلومتر خروجی شهر دره شهر به سمت پل دختر نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار