کاتبی گفت: عدم تغییر وضعیت کرونایی جهرم از رنگ قرمز، سبب تعطیل شدن نماز جمعه سوم اردیبهشت در این شهرستان شده است.
کد خبر: ۹۵۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 22 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «ناصر کاتبی» گفت: با توجه به وضعیت کرونایی در شهرستان جهرم که در هفته های اخیر به رنگ قرمز تغییر یافته، برگزاری نماز جمعه فردا جمعه سوم اردیبهشت ماه تعطیل اعلام می شود.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم افزود: اقامه نماز جمعه در سه هفته اخیر در شهرستان جهرم تعطیل بوده و این روند تا تغییر وضعیت بیماری کرونا ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: روند تعطیلی نماز جمعه در شهرستان ها با تغییر وضعیت کرونایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و ابلاغ شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس انجام می شود.

 

کاتبی خاطرنشان کرد: این تغییر وضعیت کرونا منحصر به نقاط مختلف شهرستان جهرم بوده و در این راستا نماز جمعه در بخش «کردیان» نیز اقامه نمی شود.

 

به گزارش شبستان، طبق آخرین اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا، تعداد هفت شهرستان (زرین دشت، کوار، پاسارگاد، خرمبید، بیضا، سپیدان، رستم) در وضعیت نارنجی و 29 شهرستان دیگر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، بنابراین، جهت جلوگیری از شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی مردم، جمعه این هفته 3 اردیبهشت 1400 نمازجمعه در هیچ یک از شهرستان ها و شهرهای استان فارس از جمله شهر شیراز اقامه نمی شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، جهرم ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار