دادستان ایلام؛
دادستان ایلام گفت: رسانه ها از مطالبی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، خودداری کرده و زود قضاوت نکنند، ما هم به کار خود و همه‌ی همکاران و بازپرس و مجموعه‌هایی که در این پرونده حضور دارند اعتماد کامل داریم.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 21 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ افشار خصروی زاد افزود:از نیرو‌های خدوم و پرتلاش سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین (ع) که با گردآوری گزارشات محکم و ادله پسند، به خوبی نقش آفرینی کردند، تقدیر می‌نمایم.

وی گفت:هر گونه مظلوم نمایی متهمین این پرونده و فضاسازی، برخورد قاطع‌تر ما را به دنبال خواهد داشت.

خسروی زاد اظهار کرد:سازمان اطلاعات سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گزارش این تخلفات نقش پررنگی داشته و بخوبی موارد را رصد کرده اند؛ و در این پرونده سعی شده است، ضمن رعایت حقوق شهروندی با نظارت بازپرس محترم پرونده، ادله و مستندات جرم توسط اطلاعات سپاه انجام و سازمان بازرسی استان نیز نسبت به تراکنش‌های مالی شهرداری در حوزه‌ی وظیفه‌ی خود، بررسی‌های تکمیلی را انجام داده اند.

وی بیان  داشت: نامبردگان با قرار قبولی وثیقه آزاد هستند و انتشار خبر نیز در پرونده‌های اقتصادی پس از ارسال گزارش بنا به تکلیف قانونی به حوزه رسانه قوه قضائیه توسط خبرگزاری میزان انجام می‌گیرد و پس از آن دیگر رسانه‌ها با ذکر منبع خبر منتشر می‌نمایند و همین الان هم که بنده مصاحبه میکنم پس از انتشار خبر در رسانه میزان می‌باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار