مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شهروندان خواست برای دریافت واکسن کرونا و ثبت پرونده سلامت وارد هیچ سامانه و لینکی در فضای مجازی نشوند و گفت: مردم مراقب تبلیغات دروغین در فضای مجازی در ارتباط با دریافت واکسن باشند.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 April 2021

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«مهدی محمدی» افزود: به تازگی پیام کاربران حاکی از آن است عده‌ای با تولید یک پیام جعلی از مردم می‌خواهند وارد لینک سایتی به نام‌ سیب شوند تا بتوانند با ثبت نام خود در مرکز بهداشت، واکسن کرونا بگیرند.

وی اظهار داشت: سامانه سیب به هیچ عنوان در دسترس مردم نیست بلکه فقط مراقبین سلامت و پزشکان می‌توانند وارد شوند از این رو از مردم درخواست می کنیم به هیچ عنوان به بهانه ثبت نام واکسن و ایجاد پرونده وارد سایتی تحت هر عنوانی نشوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: هیچ تشکیل پرونده‌ای در شرایط فعلی نیاز به ثبت نام اینترنتی ندارد و هیچ لینکی هم برای ثبت نام و پرداخت هزینه صحت ندارد و از این رو از شهروندان می خواهم که گول پیام های فضای مجازی را نخورند.

وی اضافه کرد: به هیچ عنوان در این شرایط کرونا برای گرفتن واکسن به مراکز بهداشت مراجعه نکنید چون هنوز واکسیناسیون گروه‌های جمعیتی شروع نشده است و اگر خبری شود به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان در رسانه‌ها اعلام عمومی خواهد شد.

محمدی اظهار داشت: تنها برای تشکیل و استعلام پرونده بهداشتی با شماره تماس نزدیکترین مرکز یا پایگاه یا خانه بهداشت محل سکونتتان تماس بگیرید و از مراقبین سلامت و بهورزان خود وضعیت دارا بودن یا نبودن پرونده بهداشتی خود را سوال کنید.

وی افزود: اگر پرونده نداشته باشید یا ناقص باشد مراقبین سلامت در شهرها و بهورزان در روستاها از شما می خواهند برای تکمیل پرونده مراجعه کنید پس به هیچ عنوان برای واکسن یا امور غیرمرتبط به مراکز بهداشت مراجعه نشود.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۲۵ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به کادر درمان، سالمندان، جانبازان و افراد دارای بیماری سخت درمان وارد کرمانشاه شده است.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳۰ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار