فرمانده نیروی انتظامی ایلام؛
فرمانده نیروی انتظامی ایلام از رفع تصرف یک فقره زمین به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 20 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی و اخبار و اطلاعات واصله به پلیس امنیت اقتصادی، مبنی بر تصرف ۲ هزار متر مربع  از اراضی ملی، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با همکاری یگان حفاظت اراضی ملی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی استان و انتظامی شهرستان ایلام نسبت به رفع تصرف از اراضی مذکور اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه ارزش ریالی این ملک تصرف شده، ۱۰۰میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، یادآور شد: متهم شناسایی و تلاش برای دستگیری وی در دستور کار پلیس است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با اخلالگران در نظم اقتصادی جدی تر از هر زمانی است، از مردم خواست: چنانچه با تصرف در اراضی ملی توسط افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

سال گذشته طی ۳۳۴ مورد رفع تصرف میزان ۳۹ هکتار از زمینهای ملی و دولتی سطح استان به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان از دست اشخاص سود جو خارج شده است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ میلیون هکتار مساحت و با داشتن ۴۲۳ کیلومتر مرز با کشور عراق در غرب کشور قرار دارد.

۸۷ درصد مساحت استان ایلام را جنگل ها، مراتع و عرصه های ملی تشکیل می دهد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار