همزمان با فرا رسیدن سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار ایلام در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه و روز ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 18 April 2021

‍ به گزارش تابناک ایلام،

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین ماه؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی‌های مردانی است که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران ها و حوادث غیرمترقبه چون سیل، زلزله و... چه امروز در مقابله با بیماری منحوس کرونا همواره موجب دلگرمی مردم و حافظ امنیت، اقتدار و استقلال ایران عزیز بوده اند.

آری نامگذاری ۲۹ فروردین ماه بنام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام راحل (ره) بیانگر هوشمندی و آگاهی آن امام بزرگ و اهمیت و نقش و جایگاه این نیروی عظیم مردمی است. پرواضح است که این حرکت ارزشمند هم قدردانی از ارتشیان و هم پیوندی مستحکم بین ارتش و ملت و انقلاب ایجاد کرد که در ماموریت های بعدی موجب استمرار پایبندی بیش از پیش به ارزش‌های ایرانی و اسلامی و آرمان‌های امام راحل گردید.

ارتش همواره در روزهای سخت در کنار ملت بوده است و اکنون در دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی با حضور مقتدرانه در منطقه و بهره گیری از توان نیروهایی دلسوز و متخصص در زمین، هوا و دریا و با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن در دفاع از امنیت و اقتدار ملت و سرزمین و ارزشهای اسلامی نقشی بی بدیل داشته است.

 امروز این نیروی پرتوان در زمره ارتش های قدرتمند جهان قرار دارد و همواره بعنوان تکیه‌گاهی محکم و پشتوانه‌ای استوار برای کشور علاوه بر اقتدار در حفاظت از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور از ویژگی بازدارندگی پشیمان کننده برای دشمنان برخوردار بوده است.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمامی مردان بی‌ادعای ارتش و عزیزان نیروهای مسلح در اقصی نقاط ایران اسلامی بویژه استان ایلام، از زحمات و تلاش های این عزیزان صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی، سربلندی و تداوم توفیق روزافزون مسئلت می نمایم./u

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار