فرماندار دره شهر؛
فرماندار شهرستان دره شهر گفت: افزیش مبتلایان به کرونا در دره شهر نگران کننده است ودر حال حاضر 42نفر در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بستری هستند.
کد خبر: ۹۵۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 17 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ کیانوش محمدنژاد در گفت و گو خبرنگار ما اظهار کرد: از این میزان بستری تعداد 34نفر شهروند در شهر ، 6نفر شهرستان بدره و 2نفر نیز از شهروندان شهرستان آبدانان هستند.

وی اظهار داشت : باتوجه به شهرستان در بحث کرونا و بر اساس تصمیم ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا محدودیت‌هایی در فعالیت صنوف و مشاغل پرخطر شهرستان ایجاد شده است.

محمدنژاد تصریح کرد: باتوجه به اینکه شهرستان دره شهر ۲ شهرستان آبدانان و بدره را پوشش می دهد، این موضوع سبب شده که تعداد افراد بستری در این شهرستان بیشتر شود.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دره شهر ضمن تقدیر از اصناف و بازاریان این شهرستان گفت : محدودیت های اعمال شده تا تغیر شرایط پابر جا است و انتظار داریم همه اصناف همکاری لازم را داشته باشند چرا که سلامت شهروندان در اولویت کاری اعضای ستاد است.

محمد نژاد اظهار داشت: افزیش مبتلایان وبستری ها در شهرستان نگران کننده است واز ابتدای سال تاکنون 4نفر از شهروندان این شهرستان بر اثر کرونا فوت کردند.

فرماندار دره شهر گفت : 36تیم همیاران سلامت در روستاها باهمکاری دهیار ،خانه بهداشت روستا وبسیج روستاتشکیل شده که با همکار بخشداران مراسمات عزا وعروسی مدیریت می کنند ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار