استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: سستی و اهمال در ماه های پایانی فعالیت دولت نسبت به انجام وظایف از مدیران پذیرفتنی نیست و باید با جدیت و شتاب بیشتری وظایف و ماموریت ها انجام شود.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 17 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری فضای کاری در ایام انتهای کار دولت را مهم و حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: مسوولان نباید به بهانه پایان و اتمام کار دولت، وقت و کار خود را با بی انگیزگی و عدم رسیدگی به مطالبات مردمی سپری کنند.

 وی خواستار ارتباط بیشتر مسوولان با مردم در این وضعیت سخت اقتصادی و کرونایی شد و افزود: این شرایط نباید به بهانه ای برای ضعیف شدن ارتباط بین مردم و مسوولان مبدل شود بلکه مدیران باید از طرق مختلف چون حضور در سامانه سامد، صدا و سیما، فضای مجازی و رسانه ها این ارتباط را بیش از پیش تقویت کنند.

نوذری با بیان اینکه مسوولان در هر شرایطی باید پاسخگوی مردم باشند، تاکید کرد: در این شرایط سخت حضور مسوولان در کنار مردم بیش از پیش احساس می‌شود و آنان برای ارتباط گیری با مردم باید بیشتر وقت بگذارند.

وی اضافه کرد: مسوولی که در این شرایط به جای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان به دنبال تثبیت و حفظ صندلی خود در دولت آینده باشد به درد مسوولیت در هیچ دوره ای و دولتی نمی خورد.

استاندار ایلام شرایط حاد کرونایی استان را نیازمند رسیدگی و مراقبت فوری دانست و یادآور شد: بارها و به کرات و با هر زبانی و با هر روشی در جهت پیشگیری از شکل گیری موج چهارم کرونا هشدار و خواهش و اندرز داده شد اما دود سهل انگاری و قصور عده ای به چشم عامه مردم رفت.

رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان اینکه شرایط سخت مردم قابل درک است، گفت: اما برای مهار کرونا و حفاظت از جان مردم راهی جز اجرای دستورالعمل های ستاد کرونا نیست.

نوذری اجرای مصوبات ستاد کرونا را در حکم قانون دانست و افزود: در جهت حفظ سلامت و جان مردم، همه باید از قانون تمکین کنیم و نیز با متخلفان و ناقضان مصوبات برخورد لازم صورت گیرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار