رییس سازمان بازرسی ایلام ؛
رییس سازمان بازرسی ایلام گفت:بر اساس نیاز سرانه مصرف مرغ در استان، برآورد شده است که در ماه رمضان و حتی ماه های آینده روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ تن مرغ در بازارهای مصرف استان توزیع شود.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 17 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛مهدی اصلانی کرجی افزود:بر اساس نیاز سرانه مصرف مرغ در استان، برآورد شده است که در ماه رمضان و حتی ماه های آینده روزانه بین ۶۰ تا ۷۰ تن مرغ در بازارهای مصرف استان توزیع شود.

وی گفت:تفاهم نامه و قراردادهای محکم همراه با تضامین قابل اجرا مبنی بر تامین مرغ مورد نیاز بازار به مقدار تعیین شده روزانه توسط ستاد تنظیم بازار با کشتارگاه های استان و در صورت نیاز با کشتارگاه های دیگر استان های همجوار منعقد کنند.

اصلانی کرجی ادامه داد:همچنین واحدهای مرغداری نیز در قبال دریافت نهاده های دولتی موظف به افزایش جوجه ریزی و تحویل مرغ به کشتارگاه ها هستند.

وی گفت:در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ایلام مقرر شد در خصوص وضعیت نظارت بر چرخه تولید تا فروش مرغ به خریدار، علاوه بر گشت های روتین از ظرفیت بسیج مردمی و نظارت های همگانی و مشارکت عمومی استفاده شود و هر فرد یک ناظر و بازرس در این زمینه باشد.

وی بیان داشت:مسوولان و متولیان تامین و تولید مرغ استان با توجه به قرارگیری در ماه مبارک رمضان باید نیاز روزانه بازار مصرف استان را تامین کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار