فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر ایلام ، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از هرگونه انتقام‌جویی از سوی طرفین دعوا ، بلافاصله ماموران انتظامی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های میدانی و تحقیقات لازم را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 16 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی افزود:در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در یکی از محلات شهر ایلام ، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از هرگونه انتقام‌جویی از سوی طرفین دعوا ، بلافاصله ماموران انتظامی در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های میدانی و تحقیقات لازم را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

وی گفت: هویت متهمان مشخص و یک نفر از عاملان نیز دستگیر شده است، اظهار کرد: خودرو حامل نفرات ، توقیف و تلاش جهت دستگیری دیگر همدستان وی ادامه دارد.

موسوی بیان داشت:در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های میدانی و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله ، مشخص شد که طرفین دعوا به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با یکدیگر درگیر و یکی از طرفین دعوا با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده و سپس از محل متواری شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار