فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی شهرستان ملکشاهی قاتل زن ۴۰ ساله دستگیر شد.
کد خبر: ۹۵۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 16 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: ۲۲ فرروردین ماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از محله های شهرستان ملکشاهی بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد، جوانی ۲۴ ساله با استفاده از سلاح شکاری یک زن ۴۰ ساله را به قتل رسانیده و ۲ نفر دیگر را مجروح کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد : کارآگاهان پلیس آگاهی استان و کارکنان انتظامی شهرستان ملکشاهی با انجام اقدامات فنی و بکارگیری منابع پس چند روز تلاش بی وقفه مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از کوه های اطراف شهرستان ملکشاهی پیدا کردند.

وی تصریح کرد : پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی، این فرد قاتل در ساعات اولیه بامداد امروز دستگیر شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه قدری تحمل، تدبیر و گذشت، امکان پیشگیری از بروز این گونه حوادث تلخ و غیرقابل جبران را میسر می کند، افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار