‍ مدیرکل کمیته امداد ایلام : گفت: طرح ایران مهربان و برعهده گرفتن سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در رمضان امسال خواهد بود و بر اساس برنامه هدف گذاری شده تلاش خواهد شد که برای ۶ هزار کودک نیازمند و یتیم در استان ۲۲ هزار حامی و سرپرست جذب شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 15 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد افزود:طرح ایران مهربان و برعهده گرفتن سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمندان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در رمضان امسال خواهد بود و بر اساس برنامه هدف گذاری شده تلاش خواهد شد که برای ۶ هزار کودک نیازمند و یتیم در استان ۲۲ هزار حامی و سرپرست جذب شود.

وی اظهار داشت:کمیته امداد ایلام تمهیداتی را فراهم کرده است که به عنوان یک پل ارتباطی فرصت خدمت به نیازمندان را برای افراد نیکوکار در این ماه مبارک فراهم کند.

موسی نژاد گفت:در ماه رمضان امسال همچون سال گذشته برنامه کمک مومنانه و ایران همدل ۳ به عنوان یک برنامه نیکوکارانه و یکی از مطالبات مقام معظم رهبری با تمام توان توسط کمیته امداد اجراء خواهد شد و امیدواریم امسال بیشتر از سال گذشته به نیازمندان خدمت کنیم.

وی بیان داشت:از آنجایی که مردم امسال با شرایط اقتصادی سخت تری نسبت به سال گذشته مواجه هستند کمیته امداد تلاش خواهد کرد مشکلات و فشار اقتصادی قشر نیازمند را کاهش داده و خدمات ویژه و ارزنده‌ای به آنان ارائه دهد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار