این حکایت خر مش رجب و مقصر و دزد ،چیزی شبیه داستان این روزهای شیوع کرونا در کشور و انگشت هایی است که هر روز به سوی مقصر نشانه می رود .یکی می گوید مردم مقصرند که رعایت نمی کنند ،دیگری می گوید بانیان عروسی و فاتحه مقصرند !
کد خبر: ۹۵۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 12 April 2021

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::می گویند ؛خر مشدی رجب را شبانه دزدیدند، صبح شد و مشدی داد و بیداد کنان روستا را بهم ریخت، اهالی روستا جمع شدند 

یکی گفت : معمار مقصره که دیوار را کوتاه ساخته ، دزد براحتی اومده داخل.یکی دیگه گفت : تقصیر نجاره که در طویله را محکم نساخته.
 
یکی گفت : تقصیر قفل سازه ،  قفل بدی ساخته.یکی گفت : تقصیر خود الاغه!! که سر و صدا نکرده تا مشدی رجب بفهمه.یکی گفت : تقصیر خود مشدی رجبه!  که شب رفته و  راحت خوابیده  باید روزها می خوابید  و شب ها  مراقب الاغش می بود!خلاصه همه مقصر بودند جز دزدِ الاغ !
 
این حکایت خر مش رجب و مقصر و دزد ،چیزی شبیه داستان این روزهای شیوع کرونا در کشور و انگشت هایی است که هر روز به سوی مقصر نشانه می رود .یکی می گوید مردم مقصرند که رعایت نمی کنند ،دیگری می گوید بانیان عروسی و فاتحه مقصرند !
یکی هم می گوید مسافران نوروزی مقصر این فاجعه هستند و برخی نیز مدعی اند که اگر بازاریان وکسبه همراهی می کردند و کرکره مغازه ها را پایین می کشیدند الان به این وضعیت نمی افتادیم .
اما کسی نیست که این وسط بیاید بگوید ،پس آنانیکه که کرونای چینی را به این کشور وارد کردند وکسانیکه با لیس زدن ضریح ها مانع از قزنطینه شهر قم شدند تا کشور به این وضعیت بیافتند در کجای این ماجرا ایستاده اند ؟!
 
کسی نیست بگوید آقایان دولتی که صرفا جلسه تشکیل می دهید و هیچ راهبردی برای اجرای مصوبات ندارید و فضا را برای انتشار این ویروس و شکل گیری پیک های متعدد فراهم کردید ،سهم شما در انتشار این همه گیری چیست ؟!
آقایان مسئولی که با آدرس غلط مانع از ورود واکسن کرونا به کشور شده اید تا اینگونه کشور ما اسیر یک همه گیری کشنده شود ،نقش شما در این شکل گیری این وضعیت و مرگ روزانه بیش از 270انسان بیگناه چیست؟!

آقای وزیر بهداشتی که قدرت تصمیم گیری ندارید و در ستاد کرونا صرفا نقش یک مترسک سر جالیز را بازی می کنید وصرفا به مسئول مویه سرایی تبدیل شده اید،نقش شما در این بحران بزرگ شکل گرفته برای مردم ایران چیست ؟!آقای مسئولی که بدون توجه به معیشت مردم ، صرفا دستور پلمپ مغازه ها و مراکز تجاری را صادر می کنید و هیچ بسته حمایتی برای صیانت از اقتصاد کسبه ها در اختیار ندارید ،این توقع بی جای شما چه تاثیری بر استمرار این روند کشنده در کشور دارد ؟!
 
چرا همگی به جای اینکه مسئولیت بپذیرید ونقش خودتان را به خاطر سوء مدیریت ،بی تدبیری وعدم توان در صیانت از جان مردم ایران را پذیرا باشید ،همه تقصیرها را گردن مردم بینوا و زجر کشیده می اندازید !؟ اگر نمی توانید استعفا بدهید ،لااقل دهنتان را ببندید و بیش از این بر زخم مردم نمک نپاشید ! 
 
خوب به دور وبر خودتان نگاه کنید ،ببینید آنهایی که ما از آنها تحت عنوان نقطه های روی نقشه یاد می کنیم ،چگونه هم کرونا را مدیریت کردند وهم اقتصادشان را !! چگونه هم تعطیل کردند و هم هوای جیب مردمانشان را داشتند !و در نهایت با واکسیناسیون به موقع به حیات نحس این کرونای لعنتی پایان بخشیدند !
 
ما که مدعی مدیریت جهانی هستیم ،گویا باید برویم چند واحد درس مدیریت را از آنهایی بیاموزیم که قرار بود مقصد صدور مدیریت جهادی وانقلابی ما باشند ! والله قباحت دارد !
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار