فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : اصحاب رسانه با تیزبینی خود قادرند به شناسایی مشکلات کمک کرده و از نگاه بیرونی ،بسیاری از کمبودها را شناسایی و رؤیت کرده و به مسئولان منتقل کنند تا رفع آنها تسریع شود.
کد خبر: ۹۵۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 12 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر در بازدید از خبرگزاری تابناک اظهار داشت:خبرنگاران صدای افکار عمومی هستند و اگر امروز اعتمادی میان مردم و مسئولان ایجاد شده بدون شک مرهون خبرنگاران است و شما به شفاف سازی جامعه و رفع نقاط مبهم کمک مؤثری می‌کنید.

وی افزود: رسانه‌ها در شادابی و زندگی مطلوب مردم نیز نقش موثری دارند و به عنوان زبان گویا و چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و حضور آنها در هر عرصه‌ای می‌تواند امیدآفرین برای مخاطبان و مردم باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام به نقش پررنگ و اثرگذار رسانه در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد:رسانه جریان اجتماعی و فرهنگی شدن جامعه را رقم می‌زند و می‌تواند جامعه را با داده‌های مختلف دچار تشویش و نگرانی و یا در مسیر امیدواری و پویایی حرکت دهد.

وی گفت: رسانه‌ها با هدایت و جهت دهی به افکار عمومی، خیلی از اقدامات سازمان‌ها را به روشنی نشان خواهند داد و همین موضوع سبب خواهد شد تا جامعه با دیدن این اقدامات به ادامه زندگی و تحرک و پویایی امیدوارتر شوند.

القاصی مهر یادآور شد: الحمدالله خبرگزاری تابناک در ایلام با دارا بودن مدیر و کارشناسان مجربی که در اختیار دارد ، عملکرد خوبی داشته و نقاط اشتراک زیادی را با این مجموعه خبری داشته‌ و داریم.

وی افزود : مدیر خبرگزاری تابناک در استان ایلام فردی انقلابی و مومن است که در کنار تخصص ،امانتداری ورعایت اخلاق درامر خبررسانی از شخصیت اجتماعی قابل قبولی در استان برخوردارند .

علی اصغر اسدی مدیر خبرگزاری تابناک نیز در این نشست با بیان اینکه نیروی انتظامی در جامعه نوک پرگار پاسداری از امنیت و آرامش جامعه است،گفت: امروز تمامی فعالیت‌ها در سطح جامعه با امنیت و احساس آن در جامعه گره خورده است و بدون آن هیچ گونه فعالیتی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: تلاش نیروی انتظامی یک کار جهادی و شبانه روزی است و مردم نیز قدردان زحمات این نیروی زحمتکش در سطح جامعه هستند.

اسدی یادآور شد: در حوزه سرزمینی استان ایلام الحمدلله با حضور فرمانده انتظامی استان شاهد پویایی خوبی در پلیس استان هستیم و در همه جای استان با حضور پلیس، امنیت و آرامش نیز حکمفرما شده است.

مدیر خبرگزاری تابناک ایلام تصریح کرد: با علم به اینکه تولید امنیت یک وظیفه همگانی است ، ما به عنوان رسانه این آمادگی را داریم تا در پیشبرد اهداف و ماموریت های پلیس همراه و همگام باشیم و در این راه به نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در سطح استان کمک کنیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار