مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل گشت‌های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی سطح استان نموده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ 12 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس الهی افزود: براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه جویی، شرکت گاز ایلام اقدام به تشکیل گشت‌های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی سطح استان نموده است.

وی بیان داشت: در سال گذشته با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، بیش از یکهزار و ۱۶۸ مورد بازرسی و پایش مصرف گاز در سطح ادارات استان ایلام انجام شده است.

شکس الهی مطرح کرد:: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسئولیت اجتماعی خود، با مشارکت نیرو‌های بسیجی حوزه گاز، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار گرفت.

وی گفت:به منظور صرفه جویی و مدیریت انرژی، از مسئولان ادارات درخواست شده بود که وسایل گرمایشی سازمان‌ها را یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار