استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با بیان اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان، صنعتگران، کشاورزان و سرمایه داران از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 08 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری افزود: با تاکید بر اینکه پیشبرد کار ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس نیازمند مشارکت اقشار مختلف مردم، خیرین و نهادهای مختلف است، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود تا صنف پیمانکاران، پزشکان، صنعتگران، کشاورزان و سرمایه داران از افراد معتمد خود که ظرفیت اجتماعی بالایی دارند برای جلب مشارکت های مردمی و خیرین در این امر استفاده کنند.

وی ادامه داد:: برای تسریع در تکمیل این زائرسرا همچنین باید از ظرفیت بسیج که ظرفیت بسیار بزرگی است در همه روستاها و محلات در قالب پایگاه مقاومت استفاده شود که این می تواند تحول بزرگی را در زمینه جلب مشارکت های عمومی بوجود آورد.

نوذری مطرح کرد: کارگاه های تولیدی و مصالح ساختمانی پرفروش و بزرگ نیز می توانند در بخش غیر نقدی و تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز ساختمان به ما کمک کنند.

وی گفت:در این زمینه لازم است به فراخور کمک های دولتی از کمک های مردم و مشارکت عمومی نیز در ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد مقدس استفاده کرد.

استاندار ایلام مطرح کرد:: باید از ظرفیت شرکت های بزرگ نیز در توسعه و تکمیل زائر سرا ایلامیان بهره گرفت./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار