مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: این تعداد مسافر طی ۶ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان طی مدت یاد شده جابجا شدند.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲ 08 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه با بیان اینکه سال گذشته در این مدت حمل و نقل عمومی بر اساس دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا تعطیل بود، اظهار داشت: این تعداد مسافر طی ۶ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان طی مدت یاد شده جابجا شدند.

به گفته وی، در این بازه زمانی(۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین) تعداد سفر ۶۷ درصد و تعداد مسافر ۵۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: در سال گذشته با توجه به شیوع کرونا بیش از ۵۵۰ هزار مسافردر قالب ۱۲۸ هزار در استان جابه جا شده که از لحاظ سفر ۴۱ درصد و تعداد مسافر ۷۸ درصد کاهش داشته است.

دلخواه، کنترل سلامت مسافران در هنگام صدور بلیت از طریق سامانه www.smartcard.rmto.ir، فعالیت ناوگان با ۵۰ درصد ظرفیت، ضدعفونی مستمر ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری و الزام کارکنان شرکت ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافران به استفاده از ماسک را از جمله تدابیر پیش بینی شده در طرح جابجایی مسافران نوروزی استان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور پیشگیری هر چه بهتر از شیوع ویروس کرونا استفاده از دستگاه های کارتخوان، فراهم کردن امکان تهیه بلیط اینترنتی به منظور به حداقل رساندن مراجعات حضوری به پایانه های مسافری، تحویل ماسک رایگان در بسته های پذیرایی و خودداری از سوار کردن مسافران فاقد ماسک و همچنین فراهم کردن امکان تهیه ماسک و مواد ضد عفونی برای مسافرین فاقد ماسک در محل پایانه های مسافربری مورد توجه قرار گرفت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار