معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: تیم‌های ویژه بازرسی نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا به دستور استاندار از امروز در این استان فعال شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 07 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی در نشست با مدیران کل حوزه معاونت عمرانی با اشاره به تشدید نظارت‌های مقابله با مرحله چهارم شیوع ویروس کرونا در این استان گفت: این تیم‌ها نسبت به نظارت بر رعایت مصوبات ستاد کرونا ، پروتکل‌های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی و ادارات و دستگاه‌های دولتی سخت‌گیرانه عمل می‌کنند.

وی یادآور شد: چنانچه مدیران در بازرسی های روزانه خود تخلفی روبرو شوند، ضمن گزارش آن به استانداری ،فرآیند تعطیل شدن آن مرکز و برخورد قاطع با مدیران متخلف را وارد مرحله اجرایی می‌کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: این تیم‌ها در گام نخست نسبت به تخلفات احتمالی تذکر می‌دهند اما چنانچه تذکرات بی‌نتیجه بماند نسبت به تعطیلی محل متخلف اقدام می‌شود.

کرمی تاکید کرد: بر اساس مصوبه نشست اخیر ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلفند نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نهاد مربوطه نظارت کنند و در این رابطه مسوول هستند.

وی اضافه کرد: سهل انگاری و ساده انگاری ازسوی مدیران در راستای رعایت پروتکل های کرونا پذیرفتنی نیست و در صورت مشاهده برخورد جدی می شود .

کرمی از مردم استان به ویژه اصناف و بازاریان خواست که در این مدت که استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته برای رهایی از این وضعیت همکاری لازم با ستاد کرونا و تیم های بازرسی داشته باشند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار