سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران
سرپرست شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت : متأسفانه روند افزایشی بستری بیماران کرونایی در دهلران به شدت افزایش یافته ودر حال حاضر 31نفر در بیمارستان شهدا دهلران بستری هستند.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 07 April 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالصاحب شریفی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان دهلران تکمیل شده است و به ناچار برای بستری بیماران ظرفیت جدید در بیمارستان شهدا ایجاد کردیم.

سرپرست شبکه بهداشت درمان شهرستان دهلران ادامه داد : از 25اسفند ماه تا امروز یک هزار و 147نفر تست پی سی آر گرفته شده که از این تعداد 394مورد به کرونا مبتلا بودند.

وی با اشاره به اینکه دورهمی ها و تجمعات از علل اصلی شیوع و افزایش روند مبتلایان به کرونا در شهرستان است، افزود: مردم شهرستان از رفت و آمد با شهرهای خوزستان به خودداری کنند.

شریفی عنوان کرد : حضور کنترل نشده مردم در جشن‌های عروسی و آرامستان ها به صورت گروهی و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک یکی از عوامل اصلی انتقال بیماری در سطح شهرستان است.

وی افزود: محدودیت و تعطیلی گروه شغلی ۲، ۳ و ۴ در شهرهای قرمز باید به صورت کامل و جدی اعمال شود و فعالیت گروه‌های شغلی یک که با شرط رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند، به صورت کامل و دقیق رصد شود./م

بیشتربخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار