مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
موسی نژاد با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات امداد یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: هم اکنون برای هر ۱۰ هزار نفر در این استان یک مرکز نیکوکاری وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 07 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین آغاز به کار نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری کشور در ایلام عنوان کرد: تا کنون ۶۵ مرکز نیکوکاری با هدف مشارکت بیشتر و بهینه‌تر مردم نوع دوست استان در دستگیری از نیازمندان در استان ایلام راه اندازی شده است.

قنبر موسی نژاد با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات امداد یکی از اهداف مهم راه اندازی مراکز نیکوکاری است، گفت: هم اکنون برای هر ۱۰ هزار نفر در این استان یک مرکز نیکوکاری وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان داشت: در استان ایلام سال گذشته برای نخستین بار راه اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی را آغاز کردیم و تاکنون چند مرکز نیکوکاری به صورت تخصصی در این استان راه اندازی شده‌اند.

موسی نژاد با عنوان اینکه فراهم نمودن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه‌تر و استفاده از ظرفیت خیرین از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: ارائه خدمات مددکاری رایگان با مشارکت مددکاران نیکوکار برای نخستین بار است که در استان ایلام صورت می‌گیرد.

مدیرکل پذیرش و مددکاری کمیته امداد کشور نیز در این آیین اظهار کرد: با اینکه در سال‌های اخیر چند مرکز تخصصی نیکوکاری در استان‌های دیگر کشور راه اندازی شده است اما راه اندازی یک مرکز نیکوکاری تخصصی مددکاری در ایلام برای نخستین بار است در سطح کشور صورت می‌گیرد

علی اکبری اضافه کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین جامعه مددجو و نیازمند و کمک به توانمندسازی خانواده‌ها می‌تواند از مهم‌ترین عملکردها و فعالیت این مرکز باشد./ح

 

بیشتر بخوانید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار