مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال ۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال جهش تولید نامگذاری گردید، رکورد گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی استان ایلام شکسته شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 07 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت : در چند سال اخیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز نموده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام‌های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحدهای تولیدی برای رونق اقتصادی کشور بردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: هم اکنون ۹۵۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان گازدار می باشند که در سال گذشته با گازرسانی به ۱۸۳ واحد، از بدو تاُسیس شرکت گاز استان ایلام یک رکورد محسوب می شود.

شمس اللهی با بیان اینکه در سال گذشته از سوی ستاد شرکت ملّی گاز ایران جایگزینی ۱۵ هزار مترمکعب گاز با سوخت‌های فسیلی مایع برای شرکت گاز استان ایلام مصوب شده بود که این شرکت با گازرسانی به صنایع مذکور با ۱۴۷ درصد تحقق اهدف، جایگزینی ۲۲ هزار مترمکعب گاز را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱ شهرک صنعتی فعال در سطح استان گازدار شده است، افزود: در سال گذشته شهرک صنعتی سیروان گازدار شده و گازرسانی به شهرک صنعتی هلیلان نیز در برنامه سال جاری شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه مابقی شهرک های صنعتی استان به دلیل غیر فعال بودن یا عدم وجود زیر ساخت ها، قابلیت گازرسانی ندارند، اظهار داشت: شرکت گاز استان در راستای تحقق شعار امسال که از سوی مقام‌معظم رهبری(مد ظله العالی) بنام تولید، مانع زدایی ها، پشتیبانی ها نامگذاری شده است در حوزه گازرسانی به صنایع تولیدی برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده که به مرور زمان اجرایی می شوند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار