مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام:
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از تعطیلی تمامی موزه ها و مراکز تفریحی استان تا اطلاع ثانوی، با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی شهرستان های استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 06 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده در کارگروه مجازی کرونا هنوان کرد: همچنین برگزاری هر گونه مراسم در تالارها ممنوع است و با افرادی که این پروتکل ها را رعایت نکنند، برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه نظارت بر این اماکن شدت بیشتری می گیرد، اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در ایام تعطیلات نوروز تا ۱۳ فروردین یک هزار و ۲۴۰ بازدید نظارتی به صورت دستگاهی و تلفیقی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

شنبه زاده اضافه کرد: ۲۸۶ اخطار کتبی برای مراکز اقامتی بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پی شیوع ویروس کرونا برای خدمات‌رسانی شایسته به مهمانان نوروزی استان صادر شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در پایان خاطر نشان کرد: نظارت بر کار مراکز خدماتی، رفاهی، تفریحی، توریستی و به‌ویژه مراکز بین‌راهی همچنین نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی شامل هتل، مهمانپذیر، کمپینگ‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مسافرخانه‌ها برای پیشگیری از ویروس کرونا به ویژه ضدعفونی و گندزدایی این مراکز در دستور کار قرار دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار