در حالی که مسئولان سیرک با انتشار بیانیه‌ای از تماشاچیان بابت وقوع این حادثه عذرخواهی کردند هنوز از سرنوشت مربی حادثه دیده گزارش جدیدی منتشر نشده است.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 05 April 2021

مبارزه نابهنگام فیل ها در وسط سیرک موجب ترس و وحشت تماشاچیان و همچنین زخمی شدن مربی سیرک شد.

مبارزه نابهنگام فیل‌ها موجب نیمه کاره ماندن یک نمایش سیرک در روسیه شد. در این حادثه که هفته گذشته در حین اجرای یک نمایش سیرک در شهر «کازان» رخ داد یکی از مربیان سیرک با نام «ادوارد شیشِوبِکوف» از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب شد.

مبارزه نابهنگام فیل ها وسط نمایش سیرک! (+عکس)

این مرد 29 ساله هنگامی که قصد جداکردن این دو فیل ماده با نام «جنی» و «ماگدا» را داشت که توسط یکی از آن‌ها به هوا پرتاب شد. او در این حادثه دچار دو شکستگی در ستون فقرات، شکستگی دنده و همچنین سوراخ شدن ریه شد.

ویدئویی که منتشر شده است لحظه به هم ریخته شدن سالن نمایش سیرک و فرار تماشاچیان را نشان می‌دهد.

در این ویدئو ناگهانی یکی از فیل‌ها به فیل دیگر حمله ور شده و سپس این فیل را از بالای محل اجرای نمایش به پایین می اندازد. در این ویدئو مشاهده می شود که تماشاچیان با دیدن این صحنه پا به فرار گذاشته و تلاش می‌کنند تا از این حادثه جان سالم به در ببرند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی در لحظه وقوع این حادثه تعدادی از کودکان نیز نظاره‌گر آن بودند که دچار وحشت شدند.

گفتنی است؛ در حالی که مسئولان سیرک با انتشار بیانیه‌ای از تماشاچیان بابت وقوع این حادثه عذرخواهی کردند هنوز از سرنوشت مربی حادثه دیده گزارش جدیدی منتشر نشده است./ح

 باشگاه خبرنگاران

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار