رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام،
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:در طرح ترافیکی نوروز سال جاری ۱۰۰ درصد تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 04 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی افزود: در طرح ترافیکی نوروز سال جاری ۱۰۰ درصد تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل کاهش یافته است.

وی بیان داشت:کاهش تصادفات درمسیر‌های درون شهری در ایام نوروز در نتیجه برنامه ریزی هدفمند و همکاری شهرداری، دستگاه‌های امدادی و تلاش شبانه روزی پرسنل سخت کوش راهنمایی و رانندگی استان در اجرای کامل طرح جامع انضباط ترافیکی و برخورد قاطع با متخلفان و برهم زنندگان نظم ترافیکی و کنترل تخلفات حادثه ساز در سطح استان و همچنین افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم عزیزان حاصل شده است.

کهزادی گفت:کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس پلیس راهور بر رفتار کاربران ترافیک، استفاده از دوربین مکانیزه ثبت تخلفات رانندگی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، انجام اقدامات فرهنگی توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک این پلیس، اصلاح نقاط حادثه خیز در معابر درون شهری از جمله عوامل و دلایل کاهش تصادفات است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار