معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام ؛
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ لغایت ۱۳ فروردین ماه در طرح بسیج سلامت، تعداد پنج هزار و ۴۵۹ مورد بازرسی از سوی حوزه‌های مختلف دانشگاه انجام شده که تعداد ۱۰۸ مورد تخلف احراز و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 04 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر جمیل صادقی فر مطرح کرد:از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ لغایت ۱۳ فروردین ماه در طرح بسیج سلامت، تعداد پنج هزار و ۴۵۹ مورد بازرسی از سوی حوزه‌های مختلف دانشگاه انجام شده که تعداد ۱۰۸ مورد تخلف احراز و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

وی گفت:از ابتدای سال تا ۱۳ فروردین ماه تعداد ۹۲ نفر از شاغلین دستگاه‌ها و ادارات استان ایلام به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این رقم چهار نفر مربوط به بخش بهداشت، ۱۱ نفر مربوط به بخش درمان و ۷۷ نفر نیز مربوط به ادارات بانک‌ها و شرکت‌ها در سطح استان بوده است.

صادقی فر افزود:همچنین تعداد ۱۵۶ مرکز به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب و در این مدت نیز بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته جمع‌آوری و تعداد ۱۳۵۰ مورد کلرسنجی از سامانه آب رسانی در سطح استان انجام شده است.

وی اظهار داشت:۱۳ روز نخست سال جدید تعداد ۷۱ نمونه گیری در مورد تست کرونا از مادران باردار انجام شده که حاصل آن ۲۳ مورد مثبت کرونا، ۳۷ مورد منفی و ۱۱ مورد هم در حال انجام است و از بین نمونه‌های مثبت چهار مادر باردار به عنوان مسافر و مهمان در استان بوده‌اند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار