فرمانده انتظامی ایلام گفت:در راستای برقراری امنیت ایام تعطیلات نوروزی، طرح پاکسازی ، تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان و مزاحمت های خیابانی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد.
کد خبر: ۹۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰ 03 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی افزود: در راستای برقراری امنیت ایام تعطیلات نوروزی، طرح پاکسازی ، تشدید مبارزه با سارقان، جمع آوری معتادان و مزاحمت های خیابانی در سطح شهرستان ایلام اجرا شد.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای این طرح ۱۲ سارق دستگیر ، ۱۷ فقره انواع سرقت کشف و ۱۳ نفر معتاد جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل و مقداری موادمخدر و آلات استعمال موادمخدر کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف را از دیگر نتایج این طرح دانست و گفت: امنیت و سلامت اجتماعی شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با رفتار مجرمانه خود باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند، پلیس برابر با قانون و با قاطعیت برخورد می کند.

سرهنگ موسوی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار