استاندار ایلام گفت:متاسفانه در این ایام با هر زبانی خطر کرونا را هشدار دادیم و حتی کار ما به خواهش و تمنا کشید، اما متاسفانه عادی انگاری کرونا در استان و سهل نگاری و قصور برخی در اجرای دستورالعمل‌ها استان را وارد پیک چهارم کرونا کرد.
کد خبر: ۹۵۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 03 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری بیان داشت:از قرارگاه عملیاتی کرونا می‌خواهم که در راستای نظارت و اجرایی نمودن مصوبات ستاد کرونا قاطعانه وارد عمل شود.

متاسفانه در این ایام با هر زبانی خطر کرونا را هشدار دادیم و حتی کار ما به خواهش و تمنا کشید، اما متاسفانه عادی انگاری کرونا در استان و سهل نگاری و قصور برخی در اجرای دستورالعمل‌ها استان را وارد پیک چهارم کرونا کرد.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن اینکه از فرمانداران خواست تا طرح همیاران سلامت را در روستاها اجرایی کنند، تاکید کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد کرونا موظف هستند برای اجرایی شدن هدف طرح همیاران سلامت که در راستای کمک به طرح شهید سلیمانی و برای اجرای مصوبات ستاد کرونا در روستا و رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی است کمک کنند.

در سه ماه گذشته کمتر از انگشتان یک دست فوتی کرونا داشته‌ایم اما سهل‌انگاری و عادی انگاری کرونا امروز باعث شده که ظرف چند روز گذشته بیش از ۵ تا ۶ نفر فوتی کرونا داشته باشیم./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار